Teacher Hen Hanita

Teacher Hen Hanita
huberman school

יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

ספרים רבותי ספרים...



אני קוראת מאז שאני זוכרת את עצמי.
כשנכנסתי בפעם הראשונה בילדותי לסיפריה ציבורית- הרגשתי שמצאתי את "מקומי".
היום, הבילוי המועדף עלי ביותר הוא חנות ספרים (נו טוב ,יש עוד כמה בילויים אהובים..).
אין כמו לעבור בין המדפים, להתבלבל מהמבחר הגדול, להריח את ריח הדפוס, לדפדף בדפים הכתובים המלאים אוצרות, להביט בכריכה המעוצבת, בשם הספר והסופר...ולבחור לבחור....

אני אוהבת לקורא כמעט הכל- סיפורת, שירה, מדע בדיוני, עיון ועוד...
יש לי בבית המון ספרים ואני שומרת עליהם היטב.
בעתיד אני מקווה שילדי וילדכם ירכשו גם אהבה לספרים ויקראו לשם הנאה, ואולי יעדיפו ספר טוב על תוכנית טלויזיה או גלישה באינטרנט...
מי יתן שילדנו יהיו חלק מהכינוי "עם הספר" הנבחר לנו.
תלמידי הכיתה ממליצים על ספרים שקראו:




תגובה 1:

  1. לחניתה המורה הכי הכי הכי הכי הכי טובה שלנו,
    מאוד נהנהנו ליקראו את הסיפור הכי הכי הכי יפה שראינו בעולם!!!!1.
    כל הכבוד שהאבת ליקראו ספרים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    מאיתנו:ילנה וסנדרה!!!.

    השבמחק