Teacher Hen Hanita

Teacher Hen Hanita
huberman school

יום שבת, 13 בפברואר 2010

פעילות ביום המשפחה

רודפי העפיפונים on PhotoPeach



המשחקים של פעם
לפני שמשחקי המחשב והאינטרנט כבשו את הזמן הפנוי של הילדים, היינו יוצאים ומשחקים בסימני דרך, 4 מקלות, גוגואים וגולות ೫ אבנים ועוד...
היינו מכינים עפיפון (או טייארה).
העפת עפיפונים היא תחביב ידוע, במיוחד שבזמננו היו המון שטחים פתוחים, חולות,ופרדסים, טלויזיה עם ערוץ אחד והרבה שעות משחק ברחובות.
אילן, אבא של גילעד יצר עם הכיתה עפיפונים, וסיפר להם על השימוש בעפיפון בניסויים מדעיים - כדוגמת זה המפורסם של בנג'מין פרנקלין.
מקור העפיפון בסין. האגדה מספרת שהיו קושרים ילדים לעפיפונים בעת מלחמה לצורך תצפית ומודיעין. בסין העתיקה בנו את העפיפונים מנייר ומבמבוק ויצרו אותם בצורות של חרקים, ציפורים וחיות אחרות, חלקן אמיתיות וחלקן מהמיתולוגיה.

בבלוגים של הילדים תוכלו לקרוא בימים הקרובים על החוויה.

4 תגובות:

  1. היה מהנה לצפות איך מכינים עפיפונים רואי .ג.

    השבמחק
  2. חניתה שלום

    אני מתרשם מאד מהבלוג שלך ומההשקעה שלך ושל תלמידייך בו. קראתי כמה מהפוסטים שלך ויש בהם ערך של התייחסות לפעילויות ותיעודן עבור עצמך ועבור הכיתה שלך. מעבר לחוויה הנפלאה של ביטוי מתמשך של התלמידים וגיבוש זהות עצמית שלהם תגלי גם שיכולת הניסוח של התלמידים תשתפר עם הזמן הודות לשימוש בבלוגים.
    אני מלא הערכה לבלוגוספירה המרשימה שהקמת ובה הבלוג שלך ו-31 הבלוגים של תלמידייך.
    אני אישית, מנהל בלוג עבור הסטודנטים שלי במכללת דוד ילין כבר משנת 2008 ומוצא בשימוש בבלוגוספירה שהקמתי לסטודנטים שלי (הבלוג שלי + הבלוגים שלהם) איכויות רבות, ביניהן, כפי שכבר הזכרתי, שיפור הניסוח שלהם במהלך הזמן. דרך אגב, כתובת הבלוג שלי, אם תרצי להציץ בו היא: http://studentsorad.blogspot.com/

    יישר כוח

    יורם

    השבמחק
  3. יורם שלום רב,
    מאוד מרגש אותי שהגבת בבלוג.
    אשמח אם תיצור איתי קשר במייל: hanita_hu@walla.com
    ברצוני להתייעץ איתך בעינייני הבלוג:)
    תודה.

    השבמחק
  4. חניתה מה שאת עשית על הכנת העפיפונים היה מאוד יפה!!!!.

    ממני:איב!!!!!!,וילנה!!!!!!!!!.

    השבמחק