כשהייתי בערך בת שתיים עשרה, גילתי את המצלמה, כמובן שהיא לא הייתה דיגיטאלית. למדתי לצלם באמצעות ניסוי ותהייה- זה היה מתסכל, יקר, וכל כך מסובך.. (נוסטלגיה, נוסטלגיה..)
הילדים בכיתתי לומדים צילום עם המורה ענבל.
המטרה היא לקדם את הפוטנציאל שיש בכל ילד/ה לבטא את עצמו/ה, את רצונו/ה ואת עולמו/ה באמצעות למידה, דמיון, יצירה ועשייה. השימוש בצילום יוצר חוויה רגשית המסייעת לצמיחה אישית ובין-אישית. בתוך הקשת הרחבה של האומנויות יש לשפה הצילומית תכונות ייחודיות.
הצילום ממסגר מציאות של רגע, ויחד עם זאת מתעד תהליכים ארוכי טווח. השימוש בצילום תורם לשיפור הריכוז והסבלנות, פיתוח התבוננות בקורתית, אבחנה בין עיקר לטפל, הבחנה בפרטים כמרכיבים את הכלל, יכולת תכנון מראש, התמצאות במרחב ואימון הקשר בין התנועה לחושים. הצילום מאפשר לכל ילד/ה לקיחת מקום ומתן ביטוי אישי. קבוצת ילדים מבקרת בטיפולית ומלמדת את המבוגרים לצלם...(על כך אכתוב במהלך השנה).
שלום חניתה, שמי דוידה מדריכת תקשוב במחוז חיפה.
השבמחקמה שאת עושה נראה מאוד מעניין והייתי מאוד שמחה לראות בלוגים של תלמידים שלך במקביל. אולם לצערי לא הצלחתי להכנס לבלוגים של תלמידים.
אשמח לקשר. אפשר דרך אדיורשת או במייל
pollak.davida@gmail.com
תודה דוידה
דוידה שלום רב,
השבמחקהבלוגים של התלמידים נמצאים מצד שמאל...
תלחצי ותוכלי להיכנס אליהם.
אשמח להיות איתך בקשר.
חניתה.